شاهزاده رضا پهلوی

۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

مورچگان را چو بود اتحاد // شیر ژیان را بدرانند پوست!

تقدیم به همه دوستانی که تا صحبت از مبارزه فیزیکی با رژیم اشغالگر ایران می شود به یادشان می افتد که "حکومت در این عرصه دست بالا را دارد واز پیشرفته ترین ادوات نظامی و نیروهای آموزش دیده برخوردار است"! یادمان نرود که ما بیشماریم! و یادمان نرود که ناچاریم پوست این شیر ژیان را بدرانیم!

آیا نتایج درخشان تیم ملی فوتبال در دو بازی اخیر ارزش پرداختن به آن را ندارد؟

براستی شکست دادن تیم های ملی چین و کره جنوبی در خانه شان اینقدر ساده و سهل الوصول می نماید که حتی دو سطر اضافی برای آن نوشته نمی شود؟ آیا فکر می کنیم این نتایج تصادفی هستند و تاثیر مربیان و بازیکنان را به هیچ می انگاریم؟ آیا دچار سیاست زدگی شده ایم؟ آیا فکر می کنیم این نتایج عالی که در خواب دیدنشان هم شیرین و خواستنی می نماید توطئه ای برای منحرف کردن ذهن اقشار جامعه از موضوعات اصلی است؟ آیا با تیم ملی فوتبال مان قهر کرده ایم؟ آیا چنین نگرشی در تمام جوامع آزادیخواه و دمکراتیک وجود دارد؟ آیا ما هنوز در کلاس اول دمکراسی هستیم؟ آیا ...؟

پاسخ سئوالات بالا هرچه که باشد تیم ملی فوتبال در تمامیت خود به نتایج ارزشمند و درخور تحسینی دست یافته است. از هر تفکر و جناح و قشر و گروهی که هستیم بایستی در تشویق این تیم که هنوز عنوان "ملی ایران" را یدک می کشد بکوشیم.