شاهزاده رضا پهلوی

۱۳۸۹ اسفند ۹, دوشنبه

تا به کی مراجع مراجع می کنید؟ ای فرزندان موسوی و کروبی، دست بدامان مردم شوید!

آقایان و خانمهای فرزند کروبی و موسوی! واقعا فکر می کنید از هیزم این مراجع آبی گرم می شود؟ بیش از سی سال زیر چشم همین مراجع زدند و بردند و خوردند و سهم آنها را هم دادند و صدایشان در نیامد حالا امید بسته اید که صدای التجای شما را بشنوند؟ کدام مراجع؟ سلطان شکر را می گوئید؟ امامی کاشانی جنگل خوار و معدن خوار را چطور؟ شاید هم همین آیت الله صانعی خودمان را که خودش در آن سخنرانی بعد از انتخابات گفت "مگر نمی دانید آخوند شیطان را درس می دهد"؟

شرک فقط خدا را گذاشتن و دیگری را پرستیدن نیست! مردم را نادیده انگاشتن و دست بدامان دشمن مردم شدن شرک بدتری است!

از مردم بخواهید دسته دسته و تک تک بیایند بسوی محل سکونت تان. بعد تماشا کنید سیل بی نام و نشانهائی را که یک مویشان شرف دارد به کل مرجعیت مراجع کذائی که می آیند که الوعده وفا!

شقشقه هدرت .........

همسر ایرانی، مانع البرادعی برای ریاست جمهوری مصر!

الان رادیو ایران در خبری کوتاه اعلام کرد با اینکه محمد البرادعی تمایلش رو برای کاندید شدن ریاست جمهوری مصر تلویحا اعلام کرده ولی بخاطر قانون مصر که داشتن تابعیت یک کشور دیگر یا داشتن همسری غیر مصری رو از شرایط اسقاط صلاحیت ریاست جمهوری مصر میدونه امکان رقابت برای جانشینی مبارک رو نخواهد داشت! آخرش هم در یک جمله کوتاه خانم گوینده خبر گفتند که همسر ایشون ایرانی هستند! تصویری از این چهره آشنای ایرانیان و همسر و دخترشون (لیلا) هم ضمیمه میشه.



پی نوشت: شما هم شنیدین همسر ایشون (آیدا) خواهر همین آیت الله مهدوی کنی خودمون (رئیس لژ فراماسونری ایران) هستند؟

۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

آیا سبز شدن سپاه نتیجه زرد شدن تنبان مقام عظمای ولایت است؟

در خبرها می خوانم:" نامه فرماندهان سپاه پاسداران برای خودداری از تیراندازی به سوی مردم ".

با یک نگاه دقیق به پیشینه و ماهیت حکومت ولی فقیه این حرف فقط می تواند تراوشات ذهن کودکی باشد که سپاه را یک نیروی صرفا نظامی و آنهم از نوع وطن پرستش می داند و هیچ اطلاعی از ماهیت مافیائی این کارتل عظیم اقتصادی ندارد! خوش خیالی محض است که تصور کنیم این مافیای تازه بدوران رسیده بنشیند و قیام مردم ایران را که بخوبی میداند در پی آن تمام کارخانه ها و بنادر و اسکله ها و انحصار های گوناگون در عرصه تجارت را از دست خواهد داد تماشا کند و دست به خونریزی نزند! در خوشبینانه ترین حالت می شود تصور کرد که این آخرین حربه رژیم برای تلطیف فضای به خشونت کشیده شده تقابل مردم و نظام در پی شهادت شهدای 25 بهمن است و نظام می کوشد که از احتمال در گیری های خشن میان مردم و سپاه و بسیج که بروشنی برنده نهائی آن مردم خواهند بود پیشگیری کند! وعده ما 1 اسفند!

بچه ها این گربه هه ایران ماست! (کاری از م. لبخند)


ما می توانیم نجاتش دهیم! وعده ما 1 اسفند.

۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

مهمترین نتیجه ای که از ادعای رژیم مبنی بر شهادت شهید صانع ژاله بدست تیم های ترورمجاهدین می گیریم اینست که .....

معترضین از این به بعد حق دارند برای حفظ جان خود با سلاح در اجتماعات حضور یافته و از اسلحه خود برای نابودی هر فرد مسلحی که قصد حمله به آنان راداشته باشد استفاده نمایند.

۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

دیکتاتورشناسی تک مرحله ای!

برای شناختن اینکه با یک دیکتاتور طرفیم یا نه چکار می کنیم؟ انقلاب می کنیم! اگر طرف زد و همه را قتل عام کرد و ماند معلوم می شود با یک دیکتاتور طرفیم. اگر هی عقب نشست و آخرش گذاشت رفت معلوم میشه که طرف چندان هم دیکتاتور نبوده!

پی نوشت1:
این روش یک ایراد دارد آن هم اینست که در حالت اول ممکن است جانمان را از دست بدهیم و در حالت دوم یک سیاستمدار روشنفکر را!
پی نوشت 2:
اوباما دیروز: میارک تنها زمامدار عاقل خاورمیانه است!
اوباما امروز: مبارک هرچه سریعتر قدرت را واگذار کند!
نتیجه منطقی: یک زمامدار عاقل برای خاورمیانه زیادی است!

پلاکارد، پلاکارد، پلاکارد!

برای حرکت اعتراضی فردا پلاکاردهایی که گویای خواست نهائی مان باشد از هرچیزی واجب تر و ضروری تر است. مطمئنم اثر انعکاس نوشته های این پلاکاردها از طریق خبرگزاری های سراسر جهان اگر از شب در خیابانها ماندن و خانه نرفتن بیشتر نباشد کمتر هم نیست. روی هر چیزی که در دسترس است از مقوا و پارچه گرفته تا حتی یک کاغذ معمولی خواست خود را بنویسیم و به تصویر بکشیم و در راهپیمائی جلوی چشم خبرنگاران بین المللی به نمایش درآوریم. اینطوری هیچ کسی نمی تواند این حرکت را به نفع خود مصادره و تفسیر کند. فراموش نکنیم که شعارهای شفاهی ما شاید برای بسیاری از ملل جهان مفهوم نباشد و یا بسادگی از طریق حذف صدای گزارش های خبری سانسور شوند ولی نوشته های روی پلاکاردها بخصوص به انگلیسی بسیار اثر بخش و نشانه رشد سیاسی معترضین تلقی می شوند بخصوص اگر حالت ابداعی و ابتکاری هم داشته باشند.