شاهزاده رضا پهلوی

۱۳۹۰ آذر ۲, چهارشنبه

ای کسانی که ایمان آورده اید ...

... گاهی بازگردید و به آنچه ایمان آورده اید نگاهی دوباره بیاندازید!

توی این بلاگ دیدم.پستش حذف شده.

۱۳۹۰ آبان ۲۵, چهارشنبه

جناب آقای رضا پهلوی ...

ما منتظر اولین میزگرد اپوزیسیون های مختلف برای اعلام تفاهم و مبارزه مشترک با رژیم مافیائی - مذهبی حاکم بر ایران هستیم. پیشگام شدن شما در برگزاری چنین میزگرد مفاهمه آمیزی قدم بزرگی در راه تقویت جبهه اپوزیسیون و اتحاد بخشیدن به جناحهای مختلف مبارزین و مخالفین رژیم مذهبی اشغالگر ایران خواهد بود. یقینا مشاهده تفاهم و اتحاد مابین سران جناحهای مختلف اپوزیسیون فعال و میهن پرست، اتحاد و همکاری بیش از پیش اعضاء، فعالین و هواداران این جناحها و گروههای مختلف و متعدد را در پی خواهد داشت و به آنها نیروی مضاعفی ورای انتظار خواهد بخشید. 

به امید اتحاد و با آرزوی آزادی ایران و ایرانیان.

۱۳۹۰ آبان ۱۹, پنجشنبه

مردم ایران بهوش باشید ... این بار هم دنیا و هم رژیم، شما را هدف گرفته اند!

باید مخالفت خودمان با رژیم و با حمله نظامی را همزمان از طریق نافرمانی مدنی و حمایت از اپوزیسیون فعال نشان بدهیم.


این جنگ، جنگ ایران و عراق نیست که محدود به جبهه ها و نهایتا بمباران و موشک باران مقطعی و محدود شهرهای نزدیک به مرز شود. تبعات این جنگ و حمله به ایران را که نابودی نیروگاهها، سدها، چاههای نفت و گاز، کارخانجات عمده، صنایع شیمیائی و سایر زیرساخت های کشور، قطع آب و برق و گاز و تلفن و نبود امکانات بهداشتی و درمانی و در یک کلام فلج شدن کامل کشور و در پی آن قحطی و تلف شدن میلیونها ایرانی از هر صنف و گروه در نتیجه گرسنگی و بیماری و غارت و هرج و مرج هست باید همه ما برای هموطنانمان تشریح کنیم. در تاکسی، در اداره، در دانشگاه و مدرسه، در صف نانوائی و خلاصه هر جا که شد!


دنیای غرب ککش هم نخواهد گزید و مطمئن باشید که یک ایران ویران نان و آب بیشتری برای دنیای ورشکسته سرمایه داری که معلوم نیست سرمایه هایش را کجا نفله کرده است دارد! برای رژیم هم که جنگ نعمت است و در پناه جنگ می توانند تلف شدن مردم رو نظاره کنند و اقدامات تروریستی شان را در سطح جهان از درون پناهگاههائی که برای چنین روزهائی تدارک دیده اند ادامه بدهند.


مردم ایران بهوش باشید! سپاهیان، ارتشی ها، کارمندان دولت، بسیجی ها، بازاریان ... جنگی که صدای پای آن شنیده می شود الزاما به معنی نابودی فوری رژیم نیست ولی در نبردی فرسایشی که نتیجه محتوم آن محو رژیم حاکم است، ایرانیان را بی شک درگیر مصیبتی تاریخی و فاجعه ای دردناک خواهد کرد. امروز باید متحد شد و سرنوشت کشور را بدست گرفت، فردا خیلی دیر است!

۱۳۹۰ آبان ۱۵, یکشنبه

من خواستار یک حکومت سکولار، لیبرال، دموکرات برای ایران هستم

سکولار= جدا بودن نهاد دین از سیستم حکومتی و منع دین و مبلغان آن از دخالت در شئون اجتماعی و سیستم اداره کشور. نوشته شدن قانون اساسی و قوانین ثانوی بدون دخالت دادن نظرات و احکام دینی بطوری که انسانها با هر اعتقاد و بینشی بتوانند آزادانه تحت حاکمیت آن قوانین زندگی کنند.


لیبرال= مدافع آزادی های شخصی افراد جامعه. تحت چنین حکومتی هیچ قدرت مطلقه ای وجود ندارد و همه اعضاء اجتماع و حاکمان در پیشگاه قانون یکسان و پاسخگو هستند و از محافظت قانون نیز به یک اندازه برخوردارند. در یک حکومت لیبرال هیچ نهاد حکومتی حق محدود ساختن آزادی های اجتماعی یا شخصی افراد را ندارد.


دموکرات= آماده برای شنیدن صدا و سخن همه افراد جامعه و قبول یا رد آن با معیار قرار دادن قانون اساسی. حکومت دموکراتیک بستری را در جامعه فراهم می آورد که مردم حاکمیت خود را از طریق قانون اساسی - که توسط فرهیختگان آن جامعه و بدون دخالت نظرات ایدئولوژیکی و تنها بر اساس نیازها و ضرورت های انسانی نوشته شده و مردم به آن رای مثبت داده اند - بر کشور اعمال کنند.