شاهزاده رضا پهلوی

۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

موضوع تصادف عزیزان همکار رادیو فردا شاید به این سادگی ها هم نباشد!

خبر کوتاه بود و بهت آور! دیروز وقتی صفحه رادیو فردا را باز کردم و خبر تصادف و کشته شدن امیر زمانی فر و رزا آژیری را دیدم تا چند دقیقه هضم مسئله برایم دشوار بود:

""رادیوفردا دو همکار جوان خود را ناگهان از دست داد و اکنون به سوگ آنان نشسته است.

امیر زمانی‌فر و رزا حسن‌زاده آژیری که با مهین گرجی، همکار دیگرمان، به سفر رفته بودند در بازگشت، دیروز سه‌شنبه، در سانحه‌ رانندگی در نزدیکی پراگ جان باختند. مهین، بدون شور و شر همیشگی، اکنون بر تخت بیمارستان در اغماست.

امیر و رزا روزنامه‌نگاری رادیویی را با رادیو فردا آغاز کردند و خوش درخشیدند.""

من از جزئیات دقیق و چگونگی بوقوع پیوستن این تصادف رانندگی بی اطلاعم و تا جائی که دیدم تا کنون جزئیاتی از این تصادف در رسانه ها منتشر نشده است. با اینحال چیزی در درون من می گوید که قضیه شاید به این سادگی ها هم نباشد. تقارن این تصادف با پیچیده ترین روزهای حیات (یا مرگ) سیاسی رژیم جمهوری اسلامی و نزدیک شدن به آغاز مذاکرات سرنوشت ساز نهائی رژیم با غرب و همچنین تحولات سیاسی داخلی ایران و فعال شدن رسانه های آزاد غربی می تواند محرک خوبی برای رژیم برای تلاش در جهت ساکت ساختن این رسانه ها و یا حداقل ضربه زدن به آنها باشد. وقتی کار با پول و رشوه حل نشود ابزار های سخت بکار گرفته می شوند! بی صبرانه منتظر انتشار جزئیات این تصادف جانگداز و روشن شدن حقایق هستیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر