شاهزاده رضا پهلوی

۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

فردا نهم آبان، سالروز تولد شاهزاده رضا پهلوی سومین پرچمدار ایران نوین از خاندان پهلوی است

از طرف همه دوستداران ایشان تقارن این زادروز را با تولد کورش بزرگ و محمدرضا شاه پهلوی، به ایشان، شهبانو فرح ، همسر و فرزندان گرامیشان و عموم ایرانیان تبریک گفته امیدواریم با اراده خداوند بزودی این کشور از دست اهریمنان رهائی یافته جایگاه حقیقی و شایسته خود را در میان ملل جهان بدست آورد.

۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

امروز چهارم آبان سالروز تولد محمدرضا شاه پهلوی شاه فقید ایران است

این روز را به عموم دوستداران ایشان و بویژه شهبانو فرح و شاهزاده رضا پهلوی تبریک عرض نموده امیدوارم روزهای پیش رویمان روزهای رهائی ایران ازتیره بختی سی ساله باشند.

۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

روز راهپیمائی سبز "ایران آزاد" هم مشخص شد! / نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران

دولت 29 دي‌ماه را "روز غزه " نامگذاري كرد!

هيئت دولت در جلسه يكشنبه شب خود نامگذاري روز 29 دي‌ماه به عنوان "روز غزه " را تصويب كرد.

طرح نامگذاري 29 دي‌ماه به عنوان روز غزه و نماد مقاومت فلسطين در جلسه يكشنبه شب هيئت دولت تصويب شد.


۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

کشته شدن فرماندهان سپاه / سفره هرچه رنگینتر می شود بهتر است افراد کمتری بر سر آن باشند!

سپاه پاسداران پیش از این هم سابقه انجام تصفیه های درون سازمانی را داشته است. نمونه ای از آن که نه اولی و نه آخری آن بود کشته شدن سردار کاظمی و همراهانش در سانحه هوائی بود. اخیرا هم شاهدیم که سپاه با خرید مخابرات و درگیر شدن هرچه بیشتر در پروژه ها و قراردادهای عظیم اقتصادی هرچه بیشتر از یک سازمان نظامی-تروریستی به یک مافیای اقتصادی-تروریستی تبدیل میشود. از این گذشته با کشته شدن نفرات مزاحم یا زیادی علاوه بر کمتر شدن افرادی که در منافع اقتصادی کارتل سپاه شریک هستند می توان مظلوم نمایی کرد و تحت پوشش آن به اهداف متنوع داخلی و خارجی بسیاری دست یافت! (مثلا برای سرکوب وسیع 13 آبان آماده شد). بطور کلی و از هر طرف که نگاه می کنم سپاه پاسداران از قضیه کشته شدن افرادش در حادثه انتحاری امروز بیشتر سود می کند تا زیان! تا حقیقت ماجرا چه باشد.....

۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه

۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

۱۳۸۸ مهر ۱۱, شنبه

سخنان اخیر فرمانده سپاه پاسداران فقط یک تعبیر دارد: "اعلام شکست مقابله سیستماتیک با جنبش سبز!"

"فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه ها گفته است که در مقابله با ناآرامی های احتمالی در دانشگاه ها واکنش نشان دهند و منتظر فرمان مافوق نباشند." این خلاصه خبری است که بی بی سی به نقل از سردار جعفری منتشر ساخته است. اما در پس ظاهر خشن این گفته چه چیزی پنهان شده است؟ بسادگی می توان وحشت سپاه پاسداران از سقوط دانشگاهها و تسخیر آنها بدست دانشجویان معترض و تبدیل آنها به پایگاههائی برای مقاومت مردمی را در پشت این سخنان ملاحظه کرد. در واقع سپاه و بسیج و سایر نیروهای رژیم پس از قریب به چهار ماه سرکوب جنبش مردمی سبز و در حالیکه هر روز فرسوده تر از دیروز می شوند و قوای آنها بالعینه تحلیل رفته است نه تنها از امکان سرکوب کردن کامل و فائق آمدن بر این جنبش مردمی نا امید شده اند بلکه از این بیم دارند که در جریان برخورد متمرکز و رسمی با این جنبش در برابر کثرت و پراکندگی وسیع آن شکست مفتضحانه ای را متحمل شوند. در حقیقت سردار جعفری بطور ضمنی اعتراف می کند که کادر رسمی سپاه توان زیر نظر گرفتن همه روزه فعلیت های دانشجوئی و عکس العمل نشان دادن به آنها را ندارد و تنها راه چاره را در دادن افسار هسته های بسیج هر یک از دانشگاهها بدست خودشان می داند. غافل از اینکه بسیج دانشجوئی دانشگاهها بسیار بیشتر از بدنه رسمی سپاه دچار ریزش و دودستگی نیروها شده و در حال حاضر طرفداران جنبش سبز در هسته های بسیج دانشجوئی نیز نفوذ قابل ملاحظه ای دارند که هر روز از روز پیش بیشتر هم می شود. دست آخر اینکه به نظر من تحولات دانشجوئی روزهای آینده در دانشگاهها آب سردی خواهد بود بر سر فرماندهان ارشد سپاه و بسیج که نیروی مضاعفی به جنبش سبز و هواداران آن خواهد داد. سحر نزدیک است!

۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

تصمیم عوض شد! بجای حذف نام پادشاهان از کتب تاریخ، آخوندها از خود تاریخ حذف می شوند!

کی؟ بزودی!

موضوع تصادف عزیزان همکار رادیو فردا شاید به این سادگی ها هم نباشد!

خبر کوتاه بود و بهت آور! دیروز وقتی صفحه رادیو فردا را باز کردم و خبر تصادف و کشته شدن امیر زمانی فر و رزا آژیری را دیدم تا چند دقیقه هضم مسئله برایم دشوار بود:

""رادیوفردا دو همکار جوان خود را ناگهان از دست داد و اکنون به سوگ آنان نشسته است.

امیر زمانی‌فر و رزا حسن‌زاده آژیری که با مهین گرجی، همکار دیگرمان، به سفر رفته بودند در بازگشت، دیروز سه‌شنبه، در سانحه‌ رانندگی در نزدیکی پراگ جان باختند. مهین، بدون شور و شر همیشگی، اکنون بر تخت بیمارستان در اغماست.

امیر و رزا روزنامه‌نگاری رادیویی را با رادیو فردا آغاز کردند و خوش درخشیدند.""

من از جزئیات دقیق و چگونگی بوقوع پیوستن این تصادف رانندگی بی اطلاعم و تا جائی که دیدم تا کنون جزئیاتی از این تصادف در رسانه ها منتشر نشده است. با اینحال چیزی در درون من می گوید که قضیه شاید به این سادگی ها هم نباشد. تقارن این تصادف با پیچیده ترین روزهای حیات (یا مرگ) سیاسی رژیم جمهوری اسلامی و نزدیک شدن به آغاز مذاکرات سرنوشت ساز نهائی رژیم با غرب و همچنین تحولات سیاسی داخلی ایران و فعال شدن رسانه های آزاد غربی می تواند محرک خوبی برای رژیم برای تلاش در جهت ساکت ساختن این رسانه ها و یا حداقل ضربه زدن به آنها باشد. وقتی کار با پول و رشوه حل نشود ابزار های سخت بکار گرفته می شوند! بی صبرانه منتظر انتشار جزئیات این تصادف جانگداز و روشن شدن حقایق هستیم.