شاهزاده رضا پهلوی

۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

يك يادآوري به ميرحسين عزيز!

جناب مهندس مير حسين موسوي، تنها كلمه اي كه اصلا نميخواهيم از شما بشنويم "مصلحت" هست. همين.

۴ نظر:

  1. جناب آقای مهندس میر حسین موسوی:
    سلام،خداقوت! اگر از حال ما خواسته باشید باید عرض کنم به از پیشیم هرچند داغ ندا و نداها را بر پیشانی دروغ بافان سرخ تر از همیشه میبینیم.
    آقای مهندس غرض از این نامه شکایت بردن به خدا نیست، که سرنوشت هر قوم به دست خویش است.
    آقای مهندس هدفم از این نامه پاچه خواری و دست بوسی نیست ؛ چرا که خوب میدانم که هم از آدمهای ذلیل و برده صفت خوشت نمی‌اید و هم اینقدر شخصیت داری که اگر کسی‌ خواست دستت را ببوست به او بگویی "از این گناهان بی‌ لذت دوری کنید".
    آقای موسوی نمیخواهم با این نامه از تو یک بت بسازم چه باور دارم و به چشم دیدم که بت شکنی!
    جناب میرحسین، من نمی‌‌دانم حال تو با این حصر چگونست اما بی‌ پرده بگویمت حال ما از پیش از انتخابات بسیار بهتر است،(بماند که هنوز برای `ندا‌ها ` سیاه پوشیم).
    میر حسین عزیز می‌پرسی‌ چرا؟ برای اینکه تو و مردم ایران کاری کردید کارستان!
    ابروی در خطر مردم ایران دوباره محترم و مصون از دریوزه گری شده! همه جای دنیا با چشمان گرد و دهان باز اخبار ایران را دنبال میکنند .
    یک مالزیایی به من گفت "عجب مردم شجاعی هستید".
    یک اندونزیایی به من گفت : "من فکر می‌کردم احمدی نژاد مسلمان است"
    میر حسین جان، راستش رو بخواهی من باور دارم اگر تقلب نمی‌کردند و شما رئیس جمهور میشدی، در طی‌ ۴ سال که سهل است در طی‌ ۸ سال هم نمیتوانستی اینقدر به جامعه ایرانی‌ خدمت کنی‌ که در طی‌ این ۱۵ روز بد از ۲۲ خرداد کردی.
    دلیلش را میپرسید؟ در جواب میگویم بیایید خیال کنیم! خیال کردن که گناه نیست!
    بیایید خیال کنیم رای‌ها رو بدون کلک میشمردند، خوب طبیعتا هیچ "آقا"ایی هنوز صبحانه نخورده برای شما تبریک نمیفرستاد.میرحسین جان ! در مراسم تحلیف به شما گفته میشد که خیلی‌ خوش حال نباشید، فقط ۴ سال است. تازه هر چه تصویب راجع به جرم سیاسی ،آزادی بیان و قلم، اجرای قانون اساسی‌ داشته باشید ما `وتو` می‌کنیم. بعد هم یواش در گوشی به شما گفت میشد `خاتمی یادت نره `.
    خوب این داستان ۱۲ سال پیش بود که هر چند تلخ و تکراری باز بهتر از قبل مینمود چرا که‌ از نظر من که دفعه پیش رای ندادم و برای بسیاری مردم که بعد از سالیان سال یا برای اولین باررای دادند این مساله مهم بود که باید از نابود کردن جمهوری به دست احمدی نژاد جلوگیری کنیم. پس مردم آمدند که جمهوری از بین نرود.
    بیایید خیال کنیم شما رئیس جمهور میشدی،اونوقت چطور میتونستی چهره عوام فریبان را به مردم نشان دهی‌ آنگونه که فقط در طی‌ ۱۵ روز نقاب از چهره کسانی‌ افتاد که همه مردم پشت سر آنها نماز میخواند ند.
    میر حسین عزیز ! با واقعیت‌هایی‌ که مردم به چشم دیدند و نقاب‌هایی‌ که از چهرها فرو افتاد خیلی‌ زودتر از آنچه ما فکر میکردیم، درخت این همدلی در ۲۲ خرداد نه فقط شکوفه که بار داده!
    میر حسین! با زور میشود مقابله کرد ، با تزویر سخت بتوان جنگید. خوشبختانه حالا این تزویر ضعیف شده!! مادر ۷۵ ساله‌ام میگوید " اینها که کارهای محمد رضا پهلوی رو تکرار میکنن`
    ما از این انتخابات همین جمله مادرم و مادرانمان را طلب میکردیم که به آن رسیدیم، ما مردم به اتفاق درایت و شهامت تو برنده این روز بزرگ هستیم.
    میر حسین! هر چند نام تو را از اوراق خط زدند، درعوض به صف بزرگان نهضت مشروطه خواهی‌ این ملت درامدی.
    زنده باد ایران !

    پاسخحذف
  2. سلام
    خواهش میکنم به من دعوت نامه بالاترین بدید تا در این اعتراضات سهمی داشته باشم
    من از خارج کشورم
    ewvpgmejr@gmail.com

    پاسخحذف
  3. من عضو نیستم که بتوانم دعوتت کنم

    پاسخحذف
  4. واقعا راست گفتی ما یک اکبر مصلحت داریم برای هفت پشتمون بسه، مرتیکه تاپاله بی خاصیت.

    پاسخحذف