شاهزاده رضا پهلوی

۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

بابا جون، خواهر شهید باکری هم آخرش فهمید قضیه رو! شما هم یه ریزه همت کنید...

این چند سطر رو تقدیم می کنم به همه دوستان بالاترینی که زیر لینک های مربوط به خاندان پهلوی یقه هم رو پاره می کنن... دوستداران حالشو ببرن و مخالفان اندیشه کنند....

... کاش بتونیم در مدتی که از عمرمون باقیه فقط ذره ای از زحمات این خاندان رو در آباد و مدرن کردن ایران و آوردن رفاه و بهداشت و آبادانی و فرهنگ و سواد و تمدن به این مملکت و از همه مهمتر اون جایگاه جهانی که ایرانی در زمان حکومت این خاندان بهش دست یافته بود جبران کنیم.... فقط یک قلم از فرهنگ بگم چون در فضای مجازی طبعا اهل مطالعه و آدم با فرهنگ زیاده : بزرگ علوی و صادق هدایت و صادق چوبک و جمالزاده و حسینقلی مستعان و ذبیح الله منصوری و رضا همراه و سناتور محمد حجازی و علی دشتی و غلامحسین ساعدی و شاملو و نیما و سهراب و ... و حتی نگذریم از آل احمد و سیمین دانشور . اینا "زمان پهلوی" نشو نما کردند و به بالندگی رسیدند . اگر براستی اختناق بود و دیکتاتوری اولین شعله ای که خاموش می شد نور اهل قلم بود!!!

بسه دیگه! ملی مذهبی ها فهمیدن، شهید داده ها فهمیدن، زندان رفته های زمان شاه همشون دارن رحمت میخونن به روح شاه فقید و پدرش .... اونائی هم که سکوت کردن شک نکنین که بخاطر مقام و منصب و مال این دنیاست که فعلا برقراره و نمیخوان از دستش بدن .... بسه دیگه! چیز زیاد سختی نیست! یخورده همت کن هموطن!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر