شاهزاده رضا پهلوی

۱۳۹۳ دی ۲۲, دوشنبه

آنیتا اکبرگ هم درگذشت.

کرستین آنیتا ماریان اکبرگ، زاده 1931 در مالمو سوئد و هنرپیشه معروف و تاثیرگذار قرن بیستم، دیروز در سن 83 سالگی در کلینیکی در سان رافائیل ایتالیا درگذشت. وی که در سال 1995 توسط مجله امپایر بعنوان یکی از 100 شخصیت سکسی تمام تاریخ سینما برگزیده شده بود در چندین فیلم معروف ازجمله La Dolce Vita - 1960 به کارگردانی فدریکو فلینی بازی کرده بود.


آنیتا اکبرگ - کپی رایت imdb.com

آنیتا اکبرگ و فدریکو فلینی - کپی رایت imdb.com

آنیتا اکبرگ و مارچلو ماسترویانی - کپی رایت imdb.com

آنیتا اکبرگ، فدریکو فلینی و مارچلو ماسترویانی - کپی رایت imdb.com

چند نقل قول از آنیتا اکبرگ:

"من نمیدونم که جهنم و بهشت وجود دارند یا نه، ولی از یک چیز مطمئنم و اون اینکه جهنم جای هیجان انگیزتر و شیک تر و مدروزتری هست."

"من به پستونام افتخار می کنم، درست مثل هر زن دیگه ای. پستان فقط یک جای چاق و ورم کرده در بدن زنها نیست، پستان زنانگی یک زنه."

"من الان خیلی گنده تر از اون چیزی هستم که قبلا بودم. ولی که چی؟ این چاقی نیست، این بزرگ شدنه"

روانش شاد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر