شاهزاده رضا پهلوی

۱۳۹۳ دی ۱۹, جمعه

چند کامنت فیسبوکی پیرامون وقایع شارلی هبدو در پاریس



·         خوبه فراموش هم نکنیم که همین دولت فرانسه با حمایت از گروههای تروریستی در زمان محمدرضا شاه پهلوی ریشه گروه های تروریستی و حکومتهای تندرو در جهان رو پرورش داد. همین فرانسه باعث شد 36 سال مردم ما زیر دست حکومتی تروریستی و جنایتکار زندگی بکنه. البته پر واضح است که ما مردم ایران همیشه کینه و اختلافها رو در زمانی که یک امر انسانی باشه فراموش میکنیم و به فکر همدردی و کمک هستیم. من برای خانواده های افرادی که کشته شدند از صمیم قلب ناراحت هستم چرا که خود قربانی همچین اعمالی بودم ولی برای دولت فرانسه اصلا ناراحت نیستم چرا که بعد 36 سال باید طعم جنایتی که بر سر ملت ما آورد رو می چشید.

·         همین فرانسه بزرگترین تروریست قرن رو که خمینی بود پناه داد بعدم با ایرفرانس فرستادش ایران که موجب کشتار میلیون ها ایرانی شد تو این ۳۶ سال.

·         یادمان نرود دولت کثیف فرانسه عامل ترور عزیزانمان همچون فرزند وطن دکتر شاهپور بختیار شد.

·         این رخداد شنیع و همچنین قتل شاپور بختیار در فرانسه و محاکمه نشدن عاملان آن به دلایل سیاسی همه ما را آزرده است و می آزارد .

·         رویداد تاریخی و تهوع آور نوفل لوشاتو را باید به جهان و فرانسویان یادآوری کرد . خیابان نوفل لوشاتو آری نوفل لوشاتو. کشورهایی نظیر فرانسه وانگلیس و آمریکا حقشونه این بلاها سرشون بیاد چون اینان دست پرورده های خودشونن.

·         در سال 1979 همین فرانسه و هم پیمانانش با حمایت از خمینی استارت اینگونه فجایع تروریستی را زدند . زیر پای مرحوم محمد رضا شاه رو خالی کردند.  به عبارتی آتشی در سی و شش سال پیش روشن کردند و حال دود همان آتش در چشم خودشان میرود . حمام بی عرق نمیشود . ما همه آواره شدیم برای اینکه این شارلاتان های مدرن سیاسی منافعشان در نابودی ایران ما بود . دقیقا پس از شورش 57 خاورمیانه به آتش کشیده شد. باد کاشتند طوفان درو میکنند . یک ایران فقط به دلیل چشم تنگی این حضرات و نوکران ایرانی شان نابود و ویران شد .

·         دکتر شاپور بختیار، فریدون فرخزاد ، دکتر کوروش اریا منش  در اروپا، علی اکبر طباطبایی شفیق در امریکا ترور شدن آیا رسیدگی کردن.

·         چه بهتر حق شونه کلی از ابر مردهای ما در کشور های غربی ترور شدن هیچ کاری نکردن.

·         دولت فرانسه باید از مکافات عملش غافل نشود....دنیاست دیگر...انچه را برداشت میکنی که کاشته ای...

·         این تروریست ها ساخته خود فرانسه هستش. فرانسه که خودش باعث کشتار بسیاری از مردم بیگناه در خاورمیانه و آفریقا هستش حالا یک هزارم درصد گریبان خودش رو گرفته.

·         فرانسه خود بانی تروریسم هست.

·         همین کشورهای اروپا غنی بودن و هستند چه در زمان پدرمان محمد رضا پهلوی و چه در این رژیم اسلامی کنونی با فروش اسلحه و دیگر کارهای دروئی تبلیغات خود را داشته وکماکان دارند. انگلیس را با اّن بی بی سی یش فراموش نکنیم همشون در جهت بادند و هیچ دلشان واسه من و شما و این ملت رنجکشیده ایران نبوده و نخواهند بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر