شاهزاده رضا پهلوی

۱۳۹۳ دی ۹, سه‌شنبه

لوئیز راینر

امروز 30 دسامبر 2014 و در حالی که چند ساعت با آغاز سال 2015 فاصله داشتیم، لوئیز راینر بازیگر آلمانی تبار هالیوود و نخستین بازیگر دارنده دو اسکار پی در پی و سالمندترین دارنده اسکار جهان، در سن 104 سالگی درگذشت. روانش شاد.

لوئیز راینر - کپی رایت imdb.com
چند نقل قول از او:

"من بخاطر دومین و سومین فیلمی که بازی کردم اسکار گرفتم. از این بدتر نمی تونست اتفاقی برام بیفته."

"اسکار بخودی خود بد نیست. بدی اسکار اینجاست که وقتی گرفتیش همه فکر می کنن که تو قادربه انجام هر کاری هستی."

"ّبه نظر خودم، من بدترین هنرپیشه دنیا هستم ."

"راز عمر طولانی فقط یک چیز است: به دکترها اعتماد نکن."

"اون گفت: ما تو رو ساختیم و الان می خواهیم نابودت کنیم. خوب، واقعا نهایت تلاشش رو کرد.(درباره رئیس کمپانی مترو گلدوین مایر لوئیز بی. مایر)"

"تو الان 60 ساله هستی و من 20 سالمه. وقتی که من 40 سالم بشه که بهترین سن برای یک بازیگر موفقه، تو مردی ولی من هنوز زندگی خواهم کرد. (خطاب به رئیس کمپانی مترو گلدوین مایر لوئیز بی. مایر هنگام لغو قراردادش)"

"من اصلا تلاشی برای اسکار گرفتن نکردم. خدای من! اون موقع مثل امروز نبود که همه برای اسکار گرفتن سر و دست میشکنن."

"من هیچوقت به چیزی افتخار نکردم فقط انجامش دادم، مثل هر چیز دیگه ای. بذارین توضیح بدم، بازی کردن در فیلم مثل بچه زائیدنه. شما درد میکشین، درد می کشین، درد می کشین و در نهایت بچه به دنیا میاد. بعد هم بزرگ میشه و شما رو ترک میکنه. ولی اینکه بچه زائیدن افتخاری براتون باشه، نه هرگز، هر گاو ماده ای هم اینکار رو انجام میده."

لوئیز راینر - کپی رایت imdb.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر